Vi har solid kompetanse i klagebehandling av både offentlige og privatrettslige krav. Klager behandles etter parkeringsvirksomhetens policy, og selvsagt i tråd med Parkeringsforskriften.
Vi håndterer også uttalelser til Parkeringsklagenemnda.
Parkeringsservice er opptatt av å besvare klager på et forståelig språk for mottaker, og benytter gjerne bilder for å belyse saken. Målet er at mottaker skal oppleve å få besvart alle sine spørsmål ved første henvendelse. Slik begrenser vi bruk av andregangsklager og/eller Parkeringsklagenemnda, som er tidkrevende for alle parter.
Ønsker du en uforpliktende demo?
Legg igjen e-posten din og gjerne fortell litt om hva din bedrift trenger.
Andre tjenester
-
Fagsystem for parkeringsadministrasjon
Parkeringsservice leverer både fagsystem, administrasjon, betalingsoppfølging og klagebehandling for henholdsvis ileggelser og ANPR faktura.
-
Kundeservice
I Parkeringsservice setter vi kundeopplevelsen i fokus gjennom å lete etter gode løsninger for alle parter.
-
Reskontrooppfølging
Trenger du hjelp til å innhente informasjon om bileier, utsendelse av faktura og purringer og til betalingsoppfølging?
-
Økonomi- og rådgivingstjenester
Med vårt fagsystem får parkeringsvirksomheten din full oversikt over egen portefølje - til enhver tid.